- Загальні положення
1.1. Цим документом регламентуються порядок реалізації квитків на рейси, що виконуються компанією ТОВ «МАКС БУС» (далі-Перевізник) на внутрішніх та міжнародних маршрутах, правила перевезення в автобусах Перевізника, а також визначаються права, обов’язки та відповідальність Пасажира та Перевізника.
1.1.1. Внутрішні перевезення – перевезення пасажирів територією України без перетину державного кордону України.
1.1.2. Міжнародні перевезення – перевезення пасажирів автомобільним транспортом з перетином державного кордону.
1.2. Для внутрішніх перевезень: документами, що підтверджують право пасажира на поїздку, є квиток та документ, що посвідчує особу, а у разі квитка придбаного зі знижкою – документ, що підтверджує обґрунтованість знижки додатково.
1.3. Для міжнародних перевезень: документами, що підтверджують право пасажира на поїздку, є квиток, дійсні документи фіз. особи для перетину кордону і проїзду по території іноземних держав, а у разі квитка придбаного зі знижкою – документ, що підтверджує обґрунтованість знижки додатково.
1.3.1 Документи фіз. особи для перетину кордону і проїзду по території іноземних держав:
– Паспорт громадянина країни ЄС для в’їзду та / або проїзду, перебування на території країн ЄС, країн Шенгену або ін. іноземних держав, якщо внутрішнє законодавство країни не передбачає наявність у громадянина інших проїзних документів;
– Біометричний паспорт; паспорт і віза в даному паспорті для в’їзду та / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, встановлений законодавством країни;
– Дитячий паспорт, проїзний документ дитини і віза в даному паспорті / документі для в’їзду та / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, встановлений законодавством країни;
– Для проїзду з дітьми можлива вимога наявності додаткових проїзних документів, а саме: свідоцтва про народження, нотаріально завіреної довіреності від батьків, свідоцтво про розлучення, рішення суду і т.д. Перелік документів залежить від законодавства країни, з / в / через яку слідує дитина;
– Дипломатичний паспорт, службовий паспорт і віза, у випадку, якщо це передбачено законодавством країни проходження або транзитних країн;
– Інші документи, які вимагаються іноземними державами.
1.4. Квиток – це проїзний документ, видача якого підтверджує укладання договору між Перевізником та Пасажиром та дає право Пасажиру на використання поїздки виключно відповідно з даними, зазначеними у квитку, а саме: прізвище та ім’я Пасажира, маршрут, дата та час відправлення. Номер квитка і дані Пасажира занесені програмою продажу до квитково-посадкової відомості. У разі відсутності даних у квитково-посадковій відомості, справжність квитка вважається сумнівною і вимагає додаткової перевірки.
1.4.1. Відповідальність за достовірність інформації у квитку, що реалізуються через сайти партнерів (BUSFOR, Infobus, Inbus, Tikets, КИЙАВІА, Privat24 та інші електроні системи) несуть дані партнери у межах договірних відносин.
1.5. Квиток не може бути переданий третій особі. Придбання квитка свідчить про згоду Пасажира з Порядком реалізації квитків, правилами перевезення пасажирів, багажу в автобусах Перевізника.
1.5.1. Перевірка наявності квитків під час рейсу, здійснюється особами, уповноваженими перевізником та які мають посвідчення контролера. У разі безквиткового проїзду, пасажир зобов’язаний сплатити вартість квитка.
1.6. Придбання квитка свідчить про те, що Пасажир проінформований про використання та збереження персональних даних і дав згоду на їх обробку.
1.7. Для квитків, куплених по акціях, зі знижкою та за системою лояльності можливі спеціальні правила, про які Пасажир інформується додатково.
1.7.1. Для квитків, придбаних за акціями та / або зі знижкою, можуть діяти наступні обмеження: термін виконання поїздки, можливість зміни дати поїздки, можливість відмови від поїздки і т.д. Дані обмеження вказуються в умовах акції або знижки та в самому квитку. Знижки та акції можуть діяти тільки для окремих рейсів.
1.8. Документи, необхідні для перетину державних кордонів, в’їзду / виїзду, знаходження на території інших країн, є особистими документами пасажира. Відповідальність за їх наявність, належне оформлення, термін дії тощо, громадянин несе особисто перед відповідними державними органами. За проїзні документи дітей несуть відповідальність супроводжуючі їх особи.
1.8.1. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки з неналежно оформленими документами у місці посадки на рейс згідно квитка або зняття пасажира з автобуса під час контролю, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.8.2. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за порушення законодавства держав за маршрутом слідування. У разі затримання пасажира на контролі для індивідуального огляду/перевірки/оформлення митних формальностей його особистих порушень, договір про перевезення вважається розірваним, автобус має право продовжити рейс без пасажира. При цьому, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.9. Тарифи та категорії для застосування спеціальних тарифів на проїзд встановлюються Перевізником. Тарифи є динамічними, та можуть змінюватись в залежності від кількості вільних місць, дня та часу покупки, сезонності та інших факторів. Рішення про зміну тарифів, введення або скасування спеціальних тарифів, величину та умови їх застосування приймається Перевізником самостійно.
1.10. Посадка / висадка пасажирів здійснюється виключно відповідно до інформації, зазначеної в дозвільних документах перевізника та згідно квитка. Посадка / висадка в інших місцях заборонена. Пасажир зобов’язаний здійснити посадку в автобус в пункті відправлення, зазначеному в його квитку.
1.11. У випадку зупинок під час поїздки, пасажир повинен повернутися до салону автобуса до закінчення оголошеного екіпажем часу зупинки. Якщо пасажир не повернувся до салону автобуса протягом 5 хвилин після закінчення зазначеного часу, то вважається, що пасажир відмовся від подальшої поїздки та не має права на будь-яку компенсацію по квитку, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.12. Пасажирам забороняється:
– перевозити зброю, небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів;
– перевозити тварин, птахів;
– з’являтися на посадку або знаходиться в салоні автобуса в нетверезому стані, стані наркотичного сп’яніння, а також розпивати спиртні напої, вживати наркотичні та психотропні речовини;
– ходити по салону автобуса без причини;
– палити в салоні;
– класти ноги на сидіння, загороджувати або захаращувати прохід в автобусі;
– своєю поведінкою створювати незручності іншим пасажирам або заважати роботі екіпажу, під час руху відволікати увагу водія від керування;
– відчиняти двері транспортного засобу до повної його зупинки, перешкоджати зачиненню дверей;
– здійснювати поїздку без оплати її вартості або без пред’явлення документа, що посвідчує особу;
– робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;
– користуватись аварійним обладнанням без потреби;
– порушувати громадський порядок.
1.13. Перевізник не несе відповідальність:
– за можливі помилки при реєстрації квитка з відкритою датою і перенесення дати поїздки по телефону;
– за збереження і цілісність ручної поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;
– за втрату або пропажу наявних засобів, коштовностей, паспортів, цінних документів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, а також інших цінностей, які знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;
– за будь-які збитки, які виникли у пасажира з причини відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов’язань Перевізником;
– за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу);
– за залишені або забуті в салоні автобуса речі.
1.14. Розклад руху автобусів не передбачає час для оформлення пасажирами повернення податку Tax Free. В обов’язки Перевізника не входить допомога в оформленні Tax Free. У випадку, якщо пасажир не погоджується продовжити рух за маршрутом і бажає, щоб йому надали час на оформлення Tax Free, Перевізник має право відмовити пасажиру та продовжити рух без Пасажира.
1.15. Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси і транспорт, стикування рейсів. Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( “пробки”) на дорогах, дії держорганів, простої, черги і затримки на прикордонних переходах ( в пунктах пропуску, погодних умов, в разі об’їздів і інших, що не залежать від перевізника, причин. а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
1.15.1.Форс -Мажор Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, які виникли після укладення Договору, або якщо невиконання зобов’язань Сторонами за Договором стало наслідком подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами
1.16. Перевізник не несе відповідальність за будь-які невдалі пересадки на будь-які види транспорту з причини відхилення від графіка руху.
1.17. Час прибуття / відправлення автобусів у квитках, розкладі руху або інших джерелах інформації зазначено місцевий, відповідно до часового поясу країни пункту відправлення або прибуття.
1.18. У випадку, якщо відправлення за маршрутом затримується на 3 години з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії по затримці відправлення і прибуття не приймаються. Якщо пасажир вирішує не використовувати поїздку, він одержує компенсацію в розмірі 100% від вартості квитка.
1.19. У випадку, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.
1.20. Вимушені зупинки з технічних причин під час рейсу:
1.20.1. У випадку, якщо рейс перерваний з вини перевізника, і перевізник не може забезпечити пересадку на інший автобус перевізника або Партнерів, пасажиру при відмові від продовження поїздки виплачується компенсація за не прослідувану відстань відповідно до вартості придбаного квитка, або перевізник компенсує вартість квитка на інший автобус (або проїзду в плацкартному вагоні поїзда, якщо по даному маршруту не курсує автобус) до місця призначення, зазначеного у квитку Перевізника.
1.21. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати/ скасовувати рейси, поінформувавши про це Пасажирів за повідомленою під час купівлі квитка телефоном (для квитків, куплених в Інтернеті, по е-mail та / або телефону)
1.22. Якщо під час перевезення у екіпажа є законна підстава зняти пасажира з рейсу, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.23. Заяви, скарги, претензії щодо поїздки або роботи Перевізника приймаються в письмовому вигляді протягом 1 місяця після дати події або виконання рейсу. Заяви, скарги, претензії повинні бути адресовані і спрямовані Перевізнику з обов’язковим зазначенням номера квитка. Термін розгляду зазначених звернень – тридцять днів з моменту отримання Перевізником. У разі, якщо звернення надійшло на іноземній мові, термін розгляду такого звернення збільшується на п’ятнадцять днів та становить сорок п’ять днів з моменту отримання Перевізником. Перевізник рекомендує надсилати скарги та претензії у найкоротший термін після дати рейсу.
1.24. З метою попередження злочину або виявлення обставин та/або осіб, які вчинили правопорушення, для забезпечення безпеки пасажирів та екіпажу, а також зберігання майна у салонах автобусів можливо розміщення систем відео нагляду. Перевізник зобов’язується використовувати, передавати та зберігати отриману інформацію лише для вищевказаних цілей.
2.Пасажир зобов’язаний:
2.1. До придбання квитка ознайомитися з Правилами перевезення пасажирів і багажу, порядком реалізації квитків, тарифами на перевезення, визначити дату / дати планованої поїздки, забезпечити наявність документів, необхідних для поїздки. Пасажир зобов’язаний враховувати можливість затримки рейсу при плануванні своєї подорожі, подальших пересадок на інші види транспорту.
2.2. Придбати квиток при пред’явленні документа, що посвідчує особу та підтверджує право на спеціальний тариф. Перевірити правильність вказаних у квитку даних безпосередньо при купівлі квитка. При виявленні невідповідності даних після придбання квитка, відповідальність несе пасажир. Перевізник не несе відповідальності за помилки у квитку.
2.3. Прибути на місце посадки в автобус завчасно, але не пізніше, ніж за 10 хвилин до часу його відправлення. У випадку неявки пасажира у пункт відправлення, згідно зазначених у квитку дати та часу, квиток анулюється зі 100% утриманням коштів.
2.4. При посадці з квитком на міжнародне перевезення: – пред’явити водію квиток на проїзд, в якому зазначено прізвище, ім’я пасажира, рейс і дата відправлення; проїзні документи, що дозволяють здійснювати проїзд і перебування на території іноземних держав; документ, що підтверджує право на спеціальний тариф. Якщо зазначені у квитку дані не відповідають даним рейсу або не збігаються з даними в пред’явленому документі, або надані проїзні документи не є дійсними для перетину кордонів та проїзду по території іноземних держав, то пасажир не має права використовувати поїздку. По таким питанням претензії не приймаються.
2.4.1. При посадці з квитком на внутрішнє перевезення: – пред’явити представнику Перевізника квиток на проїзд, в якому зазначено прізвище, ім’я пасажира, рейс і дата відправлення; документ, що посвідчує особу; документ, що підтверджує право на пільгу. Якщо зазначені у квитку дані не відповідають даним рейсу або не збігаються з даними в пред’явленому документі, то пасажир не має права використовувати поїздку. По таким питанням претензії не приймаються, вартість квитка не повертається.
2.5. Виключно для міжнародних перевезень: Після посадки на автобус і відправлення від станції, провідником проводиться повторна перевірка на наявність і дійсність квитків і проїзних документів у пасажирів. Пасажир зобов’язаний надати квиток і проїзні документи, що дозволяють здійснювати проїзд і перебування на території іноземних держав, на вимогу провідника.
2.6. Дотримуватися Правил перевезення і правила поведінки в автобусі під час виконання рейсу, виконувати інструкції, отримані від водіїв автобуса.
2.7. Зберігати квиток (у тому числі в електронному вигляді )до кінця поїздки, пред’являти його контролюючим службам. Виконувати вимоги екіпажу, контролюючих та державних служб.
2.8. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу.
2.9. За недотримання положень, викладених у розділі 1, 2, а також інших загальнообов’язкових правил, пасажиру може бути відмовлено в посадці на рейс або знято його з рейсу. У такому випадку перевізник відразу ж звільняється від усіх договірних зобов’язань перед пасажиром і не зобов’язаний відшкодовувати йому, хоча б частково вартість проїзду, або будь-яку іншу компенсацію
3.Правила повернення квитка
3.1. У разі відмови від поїздки більше, ніж за 72 годин до відправлення автобуса,
повернення коштів здійснюється – 90% від вартості квитка.
3.2. При відмові від поїздки у період менше ніж 72 годин від зазначеної поїздки – вартість квитка не повертається.
3.3. У разі відмови чи перенесення дати поїздки, менше ніж за 72 годин до вказаного рейса, а також після
відправлення автобуса кошти за невикористану поїздку не повертаються та не переносяться на іншу дату.
3.4. Змінити дату поїздки або номер посадкового місця в автобусі можна більше ніж за 72 години, але при умові, що Ви доплачуєте 10% від початкової вартості квитка і при цьому є вільне місце на іншу дату.
3.5. Якщо рейс скасовано з вини Перевізника, повертаються 100% вартості квитка.
3.6. У випадку, якщо контактний/мобільний телефон, вказаний Пасажиром, виявився
неправильним, і по ньому не було можливості зв’язатися з Пасажиром або надіслати смс,
компанія-перевізник знімає з себе відповідальність в інформуванні клієнта заздалегідь за будь-
яких змін, пов’язаних з рейсом. Претензії щодо таких випадків прийматися не будуть.
3.7. У разі повернення квитка, сервісні збори за оформлення інтернет-замовлення та збори
платіжних систем не повертаються. Утримання за тарифом здійснюється відповідно до Правил
повернення квитка.
3.8. Відмову від поїздки необхідно оформити не менше ніж за 72 години до відправлення
автобуса. У разі несвоєчасної відмови від поїздки компенсація не виплачується. Купуючи
квиток в обидві сторони, пасажир має право відмовитись від поїздки повністю (туди і назад)
або від зворотної поїздки, при цьому відмовитися тільки від поїздки туди неможливо.
3.9. Оформити відмову від поїздки можна у представництві компанії Max Bus.
3.10. Акційні квитки не підлягають поверненню чи обміну на іншу дату.
3.11. Автобусні квитки, придбані на нерегулярні рейси, такі як Україна–Болгарія та Болгарія–Україна, не підлягають поверненню чи перенесенню на іншу дату.
4. ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ БАГАЖА
- Терміни, що використовуються у правилах
1. Багаж – речі пасажира, призначені для перевезення у багажному відділенні автобуса.
1.2. Ручна поклажа – невеликі речі особистого користування, що не перевищують розміри 50 х 40 х 20 см і вага 5 кг (верхній одяг, жіноча сумка, пляшка води, парасолька, ноутбук і т.д.). - Загальні правила
1. При перевезенні багажу в багажному відділенні автобуса перевізник несе відповідальність
лише за наявність одиниці багажу, але не гарантує збереження його цілісності чи
працездатності. Перевізник не бере на себе відповідальність за незначне або поверхневе
псування багажу, зокрема за зламані колеса та ручки, втрачені обв’язувальні ремені та дрібні
пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи чи плями, що з’явилися під час звичайної
амортизації та використання під час поїздки. За безпеку ручної поклажі відповідає сам
пасажир.
2.2. Здаючи багаж, пасажир повинен мати на увазі, що протягом усього рейсу доступ до
особистих речей у багажному відділенні закрито.
2.4. За збереження ручної поклажі під час рейсу, у тому числі під час зупинок та кордонів,
відповідає сам Пасажир.
2.5. З метою безпеки Перевізник має право попросити пред’явити вміст багажу. У разі відмови
Перевізник має право не допустити цього пасажира до поїздки.
2.6. Багаж без пасажира не перевозиться. - Безкоштовне перевезення багажу
1. Безкоштовно дозволяється перевозити:
- Ручну поклажу, яка має бути в салоні мікроавтобуса у пасажира. Ручна поклажа
знаходиться під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу у
проході салону мікроавтобуса.
До 3-х (трьох) одиниць багажу, загальна вага яких не перевищує 40 кг.
Обсяг ділиться так:
- Пасажирам – дітям: дитячий візок (тільки у складеному вигляді), за відсутності іншого
багажу.
- Багаж, за який треба доплачувати
1. Додатковий багаж приймається до перевезення лише за наявності вільного місця у
багажному відділенні автобусі та за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні
визначає водій на посадці, зважаючи на загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по
містах та інші фактори. (Вартість за додатковий багаж встановлює водій за фактом)
4.2. Провезення додаткового багажу пасажира приймається лише за попереднім погодженням
із Перевізником. Перевізник залишає за собою право відмовити пасажира у перевезенні
додаткового багажу.
4.3. Спортивний інвентар та велосипед приймається лише за попередньою угодою з
Перевізником.
На кожен рейс приймається лише обмежена кількість комплектів спортивного інвентарю, тому
пасажири, які планують провозити із собою спортивний інвентар (велосипед), повинні
повідомити про це заздалегідь.
- Перевізник має право:
5.1. Змінити автобус; змінити посадочне місце пасажира в автобусі без попередньої його згоди і повідомлення або при заміні автобуса або для забезпечення максимально якісного здійснення подорожі. Схема автобуса при купівлі квитка носить інформативний характер, можливі зміни в розташуванні місць та проходу.
5.2. Перевірити на посадці наявність візи для в’їзду / транзиту в країну проходження, термін дії візи, кратність візи, а так само інші документи, підтверджуючі право пасажира здійснювати виїзд / в’їзд в країну / и транзиту і призначення.
5.3. Відмовити в поїздці, якщо у екіпажа автобуса є підозри, що проїзні документи можуть викликати у пасажира проблеми з прикордонними службами і затримку під час проходження кордонів.
5.4. Відмовити пасажиру в поїздці, якщо він прибув на посадку з зовнішніми ознаками алкогольного сп’яніння, в нетверезому стані, перебуває під дією наркотичних чи психотропних речовин, своїми діями порушує громадський порядок, відмовляється пред’явити або у нього не в порядку проїзні документи. Договір перевезення в такому випадку вважається припиненим. Вартість квитка не повертається.
5.5. Відмовити пасажиру в поїздці, якщо Пасажир виглядає таким або його поведінка є такою, що (i) виникають сумніви щодо безпеки, або (i) має місце пряма чи непряма шкода для Перевізника, екіпажу, персоналу, автобусу, майну, власності, послуг або Пасажирів. Такий вигляд або поведінка включають застосування погроз, лайку, образи персоналу, екіпажу та Пасажирів, можливість загрози з боку особи або факт попередньої загрози з її сторони стосовно безпеки, здоров’я чи гігієни однієї або кількох осіб, майна чи автобуса.
5.6. Продовжити рейс за розкладом без пасажира і без відшкодування йому вартості проїзду, у разі порушення пасажиром митних і прикордонних правил та затриманні його на кордоні.
5.7. Відмовити у перевезенні пасажиру під час здійснення рейсу і висадити його в будь-якій точці маршруту, якщо той порушує ці Правила, своїми діями заважає роботі екіпажу, спокою пасажирів або створює небезпеку для оточуючих.
5.8. Перенести / відмінити рейс з технічних причин, у зв’язку з несприятливими погодними умовами або у разі виникнення обставин, які він не міг передбачити і виникненню яких не міг запобігти, без попереднього повідомлення.
5.9. Не приймати до перевезення тварин, птахів, негабаритний багаж або багаж, вага якого перевищує встановлені норми.
5.10. Не приймати до перевезення багаж, якщо зміст, структура, форма або запах багажу можуть зашкодити, забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, або може заважати пасажирам або екіпажу автобуса.
5.10.1. Пасажир відмовляється доплачувати за багаж, що перевищує кількість або розміри,
затверджені для безкоштовного провезення, кричить, плаче, веде себе зухвало або в будь-
який інший емоційний або фізичний спосіб висловлює своє невдоволення перевізнику на
посадці в автобусі з приводу сплати оплати або відмови.
5.10.2. Не приймати багаж до перевезення, що має зовнішні пошкодження або приймати при умові зазначення даної інформації у квитку.
5.11. Надавати пасажиру додаткові послуги при їх наявності (телефон, відео, кондиціонер, пледи, Wi-Fi, і т.д.).
5.12. У випадку, якщо контактний / мобільний телефон, вказаний Пасажиром у квитку, виявився невірним, і по ньому не було можливості зв’язатися з Пасажиром або надіслати смс, компанія-перевізник знімає з себе відповідальність щодо інформування клієнта заздалегідь при будь-яких змінах, пов’язаних з рейсом . Претензії за такими випадками прийматися не будуть.
5.13. Екіпаж автобуса має право вимагати від пасажирів виконання їх обов’язків.
- Перевізник зобов’язаний:
6.1. Надати пасажиру право на проїзд по пред’явленню квитка та відповідно з даними, зазначеними в ньому.
6.2. Забезпечити доставку пасажира в пункт призначення, зазначений у квитку.
6.3. При скасуванні або затримці відправлення рейсу чи зміні автобусу з вини перевізника надати можливість виїхати іншим рейсом Перевізника чи Партнерів або повернути пасажиру 100% вартості проїзду.
6.4. Використовувати всі залежні від нього засоби для перевезення і доставки пасажира і багажу в пункт призначення в розумні терміни. Розклад, вказаний на квитках, сайті, плакатах, рекламних буклетах та інших документах є інформаційним і точне виконання його не гарантовано.
6.5. Якщо Порядок реалізації квитків, правила перевезення пасажирів, багажу був змінений після того, як був куплений квиток, до уваги приймається Порядок, що діяв на момент придбання квитка.
6.6. У всіх інших випадках, не передбачених цим Порядком, Перевізник та Пасажир керуються чинним законодавством.